Selasa, 3 Mei 2011

MonaVie Antara Khasiat dan Perniagaan

Mula mula sekali mari kita melihat apa itu sebenarnya MonaVie, proses pembuatannya dan khasiat khasiatnya.
MonaVie ialah satu jus kesihatan yang di perbuat dari 19 jenis buah buahan terbaik dunia. Kebanyakkan dari buah buah ini telah pun di gunakan dalam perubatan traditional berabad abad lamanya di pelbagai negara. 19 buah ini terdiri daripada Acai Berry, Anggur Putih, Anggur Biru, Prun, Camu Camu, Kiwi, Gojiberry / Wolfberry, Blueberry, Delima, Bilberry, Laici, Pear, Cranberry, Acerola Cherry, Pear, Aronia, Passion, Pisang dan Apricot.
Setiap buah yang dipilih sebagai adunan dalam MonaVie telah di pilih secara saintifik untuk khasiat khasiatnya dan melalui penyelidikan yang menyeluruh, di dapati kombinasi ke sembilan belas buah ini merupakan kombinasi terbaik untuk memberi khasiat sepenuhnya dan terbaik untuk badan kita. Acai Berry walupun telah di gunakan selama beratus tahun namun dunia sains baru mengenal pasti bahawan khasiat dalam Acai Berry mampu memberi khasiat yang menyeluruh kepada badan kita.
Namun begitu, acai berry begitu sensitif sehingga satu proses yang di kenali sebagai "Deep Freeze" terpaksa di gunakan untuk mengekalkan khasiat dalam Acai Berry. Teknologi ini yang di paten oleh "MonaVie" memastikan Acai Berry terpilih dapat mengekalkan khasiatnya sehingga ianya di gunakan oleh kita. Tanpa proses ini adalah mustahil untuk mengekalkan khasiat dalam Acai Berry melebehi 10 jam. Ini satu perbezaan yang ketara antara Acai Berry yang di keluarkan oleh MonaVie berbanding dengan Acai Berry oleh pengusaha lain. Keunggulan MonaVie terbukti apabila berjaya menguasai kesemua pengeluaran Acai Berry di Brazil dan hanya mengambil yang terbaik untuk adunan Jus. Buah Acai Berry yang kurang berkualiti di jual kepada pihak ketiga. Jadi secara amnya dapat di perkatakan hanya Acai Berry dari MonaVie merupakan Acai Berry terbaik dan berkhasiat untuk badan kita.
Masih banyak khasiat MonaVie yang masih belum di bongkarkan sepenuhnya. Namun begitu sehingga hari ini, terdapat banyak testimoni dari para pengguna yang mengakui MonaVie mampu mengubati penyakit seperti kanser, kencing manis, migraine, Excema, Fibroid, Tumor, Penyakit Saraf, Alzeheimer / Nyanyuk, Buah Pinggang, Pankreas, Muscle Disorder, Muscle Degeneration dan pelbagai penyakit lain.
Melalui proses anti-oksidan yang merupakan fungsi utama Jus MonaVie, ianya membantu badan kita untuk menyah toksidkan badan kita. Secara umum dunia sains mengakui badan kita memerlukan darah yang bersifat alkali untuk berfungsi dengan baik, namun pada masa kini, lebih dari 90% penduduk dunia yang mempunyai darah berasid di sebabkan makanan makanan yang kita makan setiap hari. Pencemaran udara yang teruk juga boleh menjadi faktor penyumbang untuk badan kita menjadi toksid. Toksid toksid yang berada dalam badan kita akan menyebabkan pembetukan radikal bebas yang akhirnya menyumbang terhadap penyakit penyakit yang kita alami.
Untuk menterbalikkan proses pengoksidan dalam badan kita, maka bahan anti oksida amat di perlukan. Acai Berry dengan bacaan Orac melebehi 1100 merupakan buah dengan kandungan anti oksida tertinggi. Dengan gabungan 18 buah yang lain, maka MonaVie menyah toksidkan badan kita. Selepas berlakunya proses penyah toksid dalam badan kita, metabolisma kita dapat berfungsi dengan lebih baik. Sistem pertahanan badan kita banyak di pengaruhi oleh metabolisma kita termasuk penghasilan antibodi dan juga masalah pengumpulan lemak yang menyebabkan kegemukan. MonaVie merupakan jalan penyelesaian yang menyeluruh.
Dari segi perniagaan pula, MonaVie menawarkan plan pendapatan yang amat unik dan menarik. MonaVie menjanjikan 50% dari jumlah jualan seluruh dunia sebagai habuan kepada para Pengedarnya. Syarikat syarikat MLM yang lain walaupun menawarkan sehingga 60%, ianya bukan dari jumlah jualan tapi dari jumlah keuntungan.Bayangkan jumlah jualan MonaVie pada tahun 2009 berjumlah USD$850 juta lebih kurang RM2.9 Billion dan 50% dari ini di peruntukkan untuk Pengedarnya. Bukan itu sahaja, MonaVie ialah satu satu syarikat MLM sehingga kini yang menerbitkan jumlah pendapatan yang di perolehi oleh Pengedarnya. Keterbukaannya membuktikan keikhlasan MonaVie untuk membantu kita membina perniagaan yang menguntungkan. Sehingga kini masih belum ada syarikat yang berani mengikut jejak langkah MonaVie untuk menerbitkan pendapatan yang di perolehi oleh Pengedarnya.
Dengan plan pendapatannya yang berdasarkan kepada dua kaki, kaki kiri dan kaki kanan, pembinaan perniagaan ini mudah sekali. Hanya dengan berbekalkan 4 orang yang di taja di sebelah kiri dan 4 orang di sebelah kanan, perniagaan kita sudah boleh mula bergerak. Dan apabila penggandaan berlaku maka perniagaan kita terus membesar tanpa had. Tambahan pula di satu kaki kita pula, garis bawahan kita terus bertambah hasil dari kemasukkan oleh mereka mereka yang berada di atas.
Plan pendapatan MonaVie memberi kita peluang untuk mendapat pendapatan dalam 7 cara. Keuntungan hasil jualan runcit, bonus pesanan pertama, bonus pencipta bintang, bonus berkumpulan, bonus cek sepadan eksekutif, bonus kepimpinan dan pusat jualan pelbagai. Dengan peluang mendapat pendapatan dalam 7 cara ini, Pengedar MonaVie mendapat pendapatan hingga jutaan ringgit setahun. Malah dalam senarai penerima pendapatan tertinggi dunia, ianya di kuasai oleh para Pengedar MonaVie. Ini adalah bukti yang cukup kukuh tentang plan pendapatan MonaVie yang lumayan.
Sekiranya anda seseorang yang impikan pendapatan yang tiada had dan kebebasan kewangan, MonaVie merupakan satu peluang terbaik anda untuk mencapai impian anda. Bayangkan pergi percutian ke destinasi eksotik setiap tahun dan mampu meluangkan masa yang banyak untuk anak anak anda. Memandu kereta mewah, rumah besar dan sentiasa mengadakan jamuan untuk meraikan teman teman anda. Kesemua ini mampu anda lakukan dengan perniagaan MonaVie.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan